Öreg és tapasztalt WoWS válaszaira várok!

Több
4 éve 10 hónapja - 4 éve 10 hónapja #59796 Írta: dPsky1000
Öreg és tapasztalt WoWS válaszaira várok! téma létrehozva dPsky1000 által
Sziasztok!

Nemrég kezdtem el a WoWS-t. WG-es accom már vagy 2011 óta létezik. Főleg ha időm és "pénzem" engedte a WoT-al játszottam. De ez mára már lényegtelen.
A kérdésem az irányú lenne, hogy az normális, hogy valaki vadi új játékosként, tényleg tök nulla tapasztalattal 50 csata után 98% győzelmi aránya legyen? Csak mert ez a számomra a tankos mizéria után annyira hihetetlen, mint a nyuszika aki tojást hoz. Tényleg laikus vagyok, nem annyira bírom / bírtam a hajókat (víz iszony), de ez meglepett. Vagy ha ez nem egyedi eset akkor kérlek az is írjátok meg. Hangsúlyozom pár napja kezdtem, teljesen kezdőként. Tankos accom van de arra rá is lehet keresni (pont ezen a néven) Van is rajta valami, meg semmi... Egy középmezőny picit jobb tagja voltam talán. De itt minden szárnyal... 2-4 hajó süllyesztése és a 98% win rate... Hát nem tudom... Néha mintha hagynának... Kérlek véleményezzétek! Köszönöm!

U.I.: Most a Tier 4-es Svetlana nevű Cirkálónál járok. (Ha ez valakit érdekel vagy ez befolyásoló tényező)
Utolsó szerkesztés: 4 éve 10 hónapja dPsky1000 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
4 éve 10 hónapja #59797 Írta: Toweliee
Toweliee válaszolt a következő témában: Öreg és tapasztalt WoWS válaszaira várok!
Coop vagy Random csatákat mész? Ha Coop, akkor normális.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: dPsky1000

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
4 éve 10 hónapja #59798 Írta: dPsky1000
dPsky1000 válaszolt a következő témában: Öreg és tapasztalt WoWS válaszaira várok!
Igen közben kiderült az igazság és le is vagyok törve mint a bili füle... Azt hittem ekkora "tuti vadász" vagyok , közben meg "botok" ellen harcoltam! A komment elküldése után indítok egy "ember ember ellen" csatát! A reakciót leírom! :)