Kapitányi képzettségek

Több
8 éve 8 hónapja #1653 Írta: hadtjuk
hadtjuk válaszolt a következő témában: Kapitányi képzettségek

Jacktor írta:

hadtjuk írta: Advanced Firing Training / Fejlesztett tüzér kiképzés: Mindenre jó, ha van másodlagos fegyverzeted.

Mint tegnap ráébredünk, ez tier 6-ig kb. (152-es ágyúkig) a cirkálóknál (és rombolóknál is) az elsődleges ágyú lőtávját is megnöveli 20%-kal (kaliberhez van kötve és nem ágyúbesoroláshoz).
Ergo pl. egy Murmansk-ra kötelező, de egy Cleveland-en is hatni fog még a fő ágyúkon, mivel azok is csak 152-esek (t7-től viszont már nem).

Hát akkor az aktualitása máris csorbát szenvedet. Azért ha valaki venné a fáradságot, és rangsorolná a maga elképzelései szerint azt szívesen olvasnám.
OFF
Jacktor!
Azért a Kapitányi képzettségek és fejlesztés cikknél is jó lenne egy ilyen rangsor, magányvélemény. (Ezen az oldalon mivel nincs leírás olyan szárazak/ismeretlenek a kifejezések. Nyugi, nyugi, nem fogom vissza rakni. Csak jeleztem, hogy bár megtettem, amire kértél, de nem értek vele egyet.)
ON

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 8 hónapja #1654 Írta: Jacktor
Jacktor válaszolt a következő témában: Kapitányi képzettségek
Az a gond hogy még én sem tudnék bizton ajánlani egy konkrét rangsort, hisz még alig volt időnk kitapasztalni képességek valós hatásait, stb. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 8 hónapja - 8 éve 8 hónapja #1655 Írta: Kisokka
Kisokka válaszolt a következő témában: Kapitányi képzettségek

hadtjuk írta: ...
Expert Loader: Szerintem fölösleges, az ember ritkán vált, ahhoz hogy ezt kihasználja. Nem éri meg az árát...

...
4 szint: (Na, innen kezdődik a szürke ló…)
Last Stand: Rombolók nagyon kell, cirkálók is gyakran sérülnek meghajtásnál, irányításnál. Ezekre nagyon jó. Csatahajóknál, hordozóknál már van jobb 4 pontos választás.
...
Jack of All Trades / Ezermester: Igazából jó a dolog, de ne felejtsük el, hogy 3 pontért is van ilyen. Így együtt már tényleg számítanak, de növelné az értékét, ha az 5 pontos magába 20% lenne.
...


Ehhez hozzáfűznék ez-azt: Az Expert loader szerintem csatahajóra megéri(kis szinten legalábbis) a rombolók miatt. Nem mindegy, hogy ~30, vagy ~20 mp alatt váltasz lőszert, ha rombolót szimatolsz a közelben. HE-vel hamarább le lehet bontani őket, mint az AP-t pazarolni rá.

Last stand: Ez szerintem rombolóra csak azért jó, hogy legyen 4-es fejlesztés, amúgy szerintem nem kellene. Amit nem tudsz kikerülni lövést, az ugyebár betalál, ilyenkor jó esetben is a hp-d fele leugrik(azt ne feledjük, hogy ilyenkor már menekülsz, ha nagyon kapod az ívet), erre bőven elég a javító. Másodszorra már úgysem fog kelleni, ha belédvernek megint egy sorozatot(legalábbis alacsony tierben nagyon ritkán). Még biztos lesz skill ezen a szinten.

Jack of All trades: Ez meg nem ugyanaz, mint ami a 3-as szinten van, ez az összes felszerelés idejét csökkenti. Tehát füst, spotting aircraft, booster...stb és persze a DPC-t is is.
A 3-as meg csak azt, amit az "R"-el lősz el. Javítónak ezt nem nevezném(mégis annak nevezem sokszor, mert mi más???), mert a játékban van olyan, ami tényleg javít(Repair party) és hp-t ad, ez inkább a további károkat akadályozza meg. Eloltja a tüzet, léket foltoz és ilyesmik.


Egyébiránt valóban korai még elemezgetni mi mire jó, biztos vannak(vagy lesznek) hajóosztályok kevert tulajdonságokkal(pl. csatacirkáló) is. Tapasztaljunk még egy kicsit.
Utolsó szerkesztés: 8 éve 8 hónapja Kisokka által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 8 hónapja #1660 Írta: hadtjuk
hadtjuk válaszolt a következő témában: Kapitányi képzettségek

Kisokka írta:

hadtjuk írta: ...
Expert Loader: Szerintem fölösleges, az ember ritkán vált, ahhoz hogy ezt kihasználja. Nem éri meg az árát...

...
4 szint: (Na, innen kezdődik a szürke ló…)
Last Stand: Rombolók nagyon kell, cirkálók is gyakran sérülnek meghajtásnál, irányításnál. Ezekre nagyon jó. Csatahajóknál, hordozóknál már van jobb 4 pontos választás.
...
Jack of All Trades / Ezermester: Igazából jó a dolog, de ne felejtsük el, hogy 3 pontért is van ilyen. Így együtt már tényleg számítanak, de növelné az értékét, ha az 5 pontos magába 20% lenne.
...


Ehhez hozzáfűznék ez-azt: Az Expert loader szerintem csatahajóra megéri(kis szinten legalábbis) a rombolók miatt. Nem mindegy, hogy ~30, vagy ~20 mp alatt váltasz lőszert, ha rombolót szimatolsz a közelben. HE-vel hamarább le lehet bontani őket, mint az AP-t pazarolni rá.

Last stand: Ez szerintem rombolóra csak azért jó, hogy legyen 4-es fejlesztés, amúgy szerintem nem kellene. Amit nem tudsz kikerülni lövést, az ugyebár betalál, ilyenkor jó esetben is a hp-d fele leugrik(azt ne feledjük, hogy ilyenkor már menekülsz, ha nagyon kapod az ívet), erre bőven elég a javító. Másodszorra már úgysem fog kelleni, ha belédvernek megint egy sorozatot(legalábbis alacsony tierben nagyon ritkán). Még biztos lesz skill ezen a szinten.

Jack of All trades: Ez meg nem ugyanaz, mint ami a 3-as szinten van, ez az összes felszerelés idejét csökkenti. Tehát füst, spotting aircraft, booster...stb és persze a DPC-t is is.
A 3-as meg csak azt, amit az "R"-el lősz el. Javítónak ezt nem nevezném(mégis annak nevezem sokszor, mert mi más???), mert a játékban van olyan, ami tényleg javít(Repair party) és hp-t ad, ez inkább a további károkat akadályozza meg. Eloltja a tüzet, léket foltoz és ilyesmik.


Egyébiránt valóban korai még elemezgetni mi mire jó, biztos vannak(vagy lesznek) hajóosztályok kevert tulajdonságokkal(pl. csatacirkáló) is. Tapasztaljunk még egy kicsit.

Végre valami, amire lehet válaszolni…
„Az Expert loader szerintem csatahajóra megéri (kis szinten legalábbis) a rombolók miatt. Nem mindegy, hogy ~30, vagy ~20 mp alatt váltasz lőszert, ha rombolót szimatolsz a közelben. HE-vel hamarább le lehet bontani őket, mint az AP-t pazarolni rá.”
Én a fenti helyzetben kijelölöm a váltást, azt ellövöm a betöltött stukót. Egyébként ez csak töltés közben hat, ha jó a fordítás, tehát eléggé korlátozott a használata. Inkább ez utóbbiért mondtam le róla.
„Last stand: Ez szerintem rombolóra csak azért jó, hogy legyen 4-es fejlesztés, amúgy szerintem nem kellene. Amit nem tudsz kikerülni lövést, az ugyebár betalál, ilyenkor jó esetben is a hp-d fele leugrik (azt ne feledjük, hogy ilyenkor már menekülsz, ha nagyon kapod az ívet), erre bőven elég a javító. Másodszorra már úgysem fog kelleni, ha beléd vernek megint egy sorozatot (legalábbis alacsony tierben nagyon ritkán). Még biztos lesz skill ezen a szinten.”
Mondjuk én is csak kis tier-be mentem. De itt gyakran rombolókkal és cirkálókkal találkoztam csak. (Ezek nem végeztek ki egy-két sortűzből.) Ilyenkor van, hogy percekig lőjük egymást és közbe helyezkedünk, nehogy torpedó találatot kapjunk. Ha sérül a meghajtás, kormány úgy, hogy nem tudom megszerelni („r”) akkor mehetek a kikötőbe. Mert az ellenfél észlelve a hibát küldi a torpedót… Ha csak minimálisan, de csinál valamit a hajó, akkor van még esély menekülni, helyezkedni. Nálam nem egyszer volt úgy közelharcban kigyújtottak, oltottam majd ellőtték a kormányt, én meg kicsorogtam az ellenéges flotta elé, vagy partra futottam és már jöttek is a torpedók az álló hajóra…
Jack of All trades-nél felmerül a kérdés, hogy összeadódik-e High Alert / Riadókészültséggel?
Azért kíváncsi lennék, hogy WG itt is csal a %-okkal, mint a WOT-ba? {Amikor xp pontszerzésről van szó, akkor az utolsó 15%=50%, amikor javulásról van szó (ventilátor), akkor az 5%=2%...}

Amiről nem írtam az összefoglalóba, gyakran nem érik meg a nagyobb pontszámosok, mert helyette 2 fontosabbat, de kisebb értékűt is tudnék választani.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 8 hónapja #1663 Írta: Kisokka
Kisokka válaszolt a következő témában: Kapitányi képzettségek
"Én a fenti helyzetben kijelölöm a váltást, azt ellövöm a betöltött stukót. Egyébként ez csak töltés közben hat, ha jó a fordítás, tehát eléggé korlátozott a használata. Inkább ez utóbbiért mondtam le róla."

Ez úgy működik, ha mondjuk AP van betöltve és át akarsz váltani HE-re, akkor 30%-al kevesebb lesz a töltési idő. Ha ellövöd az AP-t és úgy töltesz HE-t, akkor ugyanaz marad, mint eredetileg.

A Last stand még mindig nem győz meg. Ha detectelve vagy, jórészt olyan fókuszt kapsz, amiből nehezebb épp bőrrel kikerülni, de ki lehet. Erre elég egy "R", hogy minél hamarább kikerülj a tűzből, közben befér egy füst is. Lesz még skill ezen a szinten, nagyon foghíjas is egyenlőre. Persze aki 5-ös szinten lát valami olyat, ami kell, az úgyis ezt fogja a 4-en választani, a többinek nincs értelme rombira.

Azt nem tudom, hogy a High alert-el összeadódik, vagy sem. Más a jelentése. Mindkét variációt el tudom képzelni, mert a Jack az összesre ad, a High meg csak a "R"-re. Az se mindegy, hogy egyáltalán figyelembe veszi -e a Jack-nél, hogy már van egy -10% "R"-ed(bár elég pofátlanság lenne, ha nem).
Majd aki először kifejleszti, az elmondja(nem én leszek az).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 8 hónapja #1668 Írta: hadtjuk
hadtjuk válaszolt a következő témában: Kapitányi képzettségek

Kisokka írta: "Én a fenti helyzetben kijelölöm a váltást, azt ellövöm a betöltött stukót. Egyébként ez csak töltés közben hat, ha jó a fordítás, tehát eléggé korlátozott a használata. Inkább ez utóbbiért mondtam le róla."

Ez úgy működik, ha mondjuk AP van betöltve és át akarsz váltani HE-re, akkor 30%-al kevesebb lesz a töltési idő. Ha ellövöd az AP-t és úgy töltesz HE-t, akkor ugyanaz marad, mint eredetileg.

A Last stand még mindig nem győz meg. Ha detectelve vagy, jórészt olyan fókuszt kapsz, amiből nehezebb épp bőrrel kikerülni, de ki lehet. Erre elég egy "R", hogy minél hamarább kikerülj a tűzből, közben befér egy füst is. Lesz még skill ezen a szinten, nagyon foghíjas is egyenlőre. Persze aki 5-ös szinten lát valami olyat, ami kell, az úgyis ezt fogja a 4-en választani, a többinek nincs értelme rombira.

Azt nem tudom, hogy a High alert-el összeadódik, vagy sem. Más a jelentése. Mindkét variációt el tudom képzelni, mert a Jack az összesre ad, a High meg csak a "R"-re. Az se mindegy, hogy egyáltalán figyelembe veszi -e a Jack-nél, hogy már van egy -10% "R"-ed(bár elég pofátlanság lenne, ha nem).
Majd aki először kifejleszti, az elmondja(nem én leszek az).

Kisokka!
„AP van betöltve” ha be van töltve, akkor ez a tulajdonság nem érvényesül. Mert ha megnézed Jackal is odaírta „ha épp tölt az ágyú”. Tehát ha nem tölt, akkor nem működik. Azaz buktad a lövést, és ugyan annyi ideig töltesz… Meg aztán, ha be vagyok töltve, nincs azaz másiklőszer tulajdonság, miért el ne sütném az ágyút.
Last stand-dal kapcsolatban: Meggyőzni azt nem akarlak. Az én tapasztalatom azaz, hogy rombolóval sokszor sérülők úgy, hogy még megvan a hp fele, és ez a sérülés okozza a halálomat. Nem pedig az, hogy detektálva vagyok. (Talán két meccsre, ha emlékszem, hogy meghajtás nélkül sziget mögé sikerült evickélnem, és kivárnom a javító újraéledését, de ebből az egyik biztos cirkálóval volt.) Ezen az állapoton segít Last stand.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.298 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.