Amerikai rombolók

Több
8 éve 7 hónapja - 8 éve 7 hónapja #4857 Írta: hadtjuk
hadtjuk válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Harcostársak!
A Sims nevű hajóval milyen harcmodort alkalmaztok? Egyszerűen nem tudok vele játszani. (Annak ellenére, hogy a mostani duplázóval mentem vele egy 5598 Xp kört, azaz 2799-est.) Tegnapi duplázása nem sikerült, 4 vesztés és egy döntetlen után inkább elmentem aludni. Torpedói 5.5 km-ig hatnak, de öt már 7.1 km-től felderítik. Ha lövök, rögtön látnak, mivel a lövésért adott látótáv növekedés nagyobb, mint a lőtávja…
Utolsó szerkesztés: 8 éve 7 hónapja hadtjuk által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #4859 Írta: Trucker39
Trucker39 válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Semmi félét.

Egyrészt nem értek a rombolókhoz (nekem már egy kicsit túl gyorsak ).

Másrészt nincs is megvásárolva.

Gondolom vannak róla jól sikerült videók a megosztó portálon, biztosan lehet belőlük ötleteket meríteni.

Irányzékban szoktam néha látni feltünni őket és mindig bosszankodom miattuk. A Sims az egyik a jelenlegi két hajó típusból, ami a számítógépemen futó kliensben nem jelenik meg. magyarán nincs a hajónak törzse, csak a felépítmények úsznak szabadon a tenger habjain. Természetesen így sokkal kisebb célt nyújtanak. Cirkálóval néha odasózok nekik, még az is előfordul, hogy eltalálom a láthatatlan hajótestet.

Nagyjából ennyit látok a Sims-ből:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #4866 Írta: Jacktor
Jacktor válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Várd meg a 0.4.1-es verziót:
Az előrendelt prémium Sims és Yubari hajók is tökéletesítve lesznek. Előbbi kap egy új torpedó készletet (lassabb, de nagyobb hatótávú torpedókkal), míg utóbbi kap egy "Defensive armament" fogyóeszközt, mellyel megnőnek légvédelmi képességei.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #4877 Írta: hadtjuk
hadtjuk válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók

Trucker39 írta: Semmi félét.

Egyrészt nem értek a rombolókhoz (nekem már egy kicsit túl gyorsak ).

Másrészt nincs is megvásárolva.

Gondolom vannak róla jól sikerült videók a megosztó portálon, biztosan lehet belőlük ötleteket meríteni.

Irányzékban szoktam néha látni feltünni őket és mindig bosszankodom miattuk. A Sims az egyik a jelenlegi két hajó típusból, ami a számítógépemen futó kliensben nem jelenik meg. magyarán nincs a hajónak törzse, csak a felépítmények úsznak szabadon a tenger habjain. Természetesen így sokkal kisebb célt nyújtanak. Cirkálóval néha odasózok nekik, még az is előfordul, hogy eltalálom a láthatatlan hajótestet.

Nagyjából ennyit látok a Sims-ből:

Trucker!
Hát erről az előnyről nem tudtam…
Sajnos még ezzel együtt se érzem használhatónak…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #5151 Írta: vonKurz
vonKurz válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
haliho, a felderítéses cikkben Jacktor (ill asszem Sharana talán :)) mond egy példát, hogy Nicholas 3,8 km büntetést kap ha eldurrantja az ágyúit.

namost neki 7 a láthatósági, 10.9 a max lőtáv.

ha megvan a negyedik kapitányi képesség, akkor kapok kb 2km láthatatlanul lőhetek sávot, jól gondolom ?
és akkor nem is hiányzik majd a torpedó nyílt tengeren :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #5245 Írta: hadtjuk
hadtjuk válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók

vonKurz írta: haliho, a felderítéses cikkben Jacktor (ill asszem Sharana talán :)) mond egy példát, hogy Nicholas 3,8 km büntetést kap ha eldurrantja az ágyúit.

namost neki 7 a láthatósági, 10.9 a max lőtáv.

ha megvan a negyedik kapitányi képesség, akkor kapok kb 2km láthatatlanul lőhetek sávot, jól gondolom ?
és akkor nem is hiányzik majd a torpedó nyílt tengeren :)

von Kurz!
Hát, ha az Advanced Firing Training / Fejlesztett tüzér kiképzésre gondolsz, akkor igazad lehet. De mivel az általad említett számokból jó néhány titkos adat, így ezeket a WG pármelyik pach-ban módosíthatja (mivel a láthatóságot a serverek számolják az is előfordulhat, hogy nem is kell pach-et várnia, beteszi a változást egy reggeli indításba…). Minden esetre, a fent említett képességet megéri kifejleszteni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.225 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.