Milyen hardveren játszol?

Több
8 éve 5 hónapja #7123 Írta: Trucker39
Trucker39 válaszolt a következő témában: GÉP
Nálam nincs SSD, egy öreg HDD szolgáltatja a helyet a játékoknak. Első csata, kb 20 másodperccel később érek be, viszont a többinél már (mindegy milyen térkép) kb 5-10 másodperccel hamarabb a kezdésnél. Szerintem elviselhető így a dolog.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 5 hónapja #7125 Írta: AtuqShaman
AtuqShaman válaszolt a következő témában: GÉP
Tegnap elkezdtem töredezettség mentesíteni a laptopom hdd-jét(rendszeresen szoktam figyelni a teljesítményt, mivel nem egy mai darab, így igényli a rendszeres törődést). Legalább 6 órája a WoWs fájljait próbálja összelapátolni(azt írja legalább 4 óra kell még neki, de szerintem is minimum 2-3).
Azt hiszem ez elég magyarázat, hogy hdd-n miért lassabb a betöltés.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 5 hónapja #7127 Írta: Trucker39
Trucker39 válaszolt a következő témában: GÉP
Igen, sajnos ez nagy hibája a WoWs felépítésének. Rengeteg, kisebb nagyobb file-ból áll össze. Összegyúrnák néhány nagyobb elemmé, talán hatékonyabban működne a játék is hagyományos merevlemezes gépeken.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 5 hónapja #7129 Írta: zstorok75
zstorok75 válaszolt a következő témában: GÉP
Üdv!

Trucker39 írta: Igen, sajnos ez nagy hibája a WoWs felépítésének. Rengeteg, kisebb nagyobb file-ból áll össze. Összegyúrnák néhány nagyobb elemmé, talán hatékonyabban működne a játék is hagyományos merevlemezes gépeken.


Ebben is van igazság, viszont ne felejtsük el, hogy egyik nagy elönye az ilyen fejlesztésnek, hogy a változtatásokat (Javítás, fejlesztés) sokkal jobban támogatja mivel nem kell a nagy fájlokat szerkeszteni és kutakodni a megfelelö programkódok után. Illetve egy-egy javítás/fejlesztés alkalmával nem kell olyan adatot is fel-letölteni ami nem változott.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 5 hónapja #7132 Írta: AtuqShaman
AtuqShaman válaszolt a következő témában: GÉP
"Illetve egy-egy javítás/fejlesztés alkalmával nem kell olyan adatot is fel-letölteni ami nem változott."

A korlátlan internet korában nem olyan mindegy?
Lehet a fejlesztőknek jobb, de a játék teljesítményét befolyásolja.(már pedig ha a játékosokra akarnak sózni pénzért plusz dolgokat, bár manapság bármit megvesznek az emberek csak hogy mutassák nekik több van meg jobb van)
Na ne menjünk messze. Akkor lehetne az aranyközép út.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 5 hónapja - 8 éve 5 hónapja #7135 Írta: zstorok75
zstorok75 válaszolt a következő témában: GÉP

AtuqShaman írta: A korlátlan internet korában nem olyan mindegy?


Nem, gondolj a sávszélességre. Nem korlátlan, még a szervereknek sem.
Hány ember tölti le a frissítést... (A többiek közben zavartalanul akarnak játszani...)
Én csak alapszinten programoztam. Azt hiszem, hogy egy olyan ember véleményét kellene kikérni, akinek ez a munkája.

AtuqShaman írta: Na ne menjünk messze. Akkor lehetne az aranyközép út.

Tudod mit? Megbeszéltük! Legyen ahogy kívánod... ;)
Utolsó szerkesztés: 8 éve 5 hónapja zstorok75 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.299 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.