Amerikai rombolók

Több
6 éve 5 hónapja #47238 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Ha már a rombolóknál vagyunk. Itt nekem a rombolóknál nagyon szétválik az, hogy mire törekszik az ember, sebzésre vagy hogy nyerjen a csapat. Sajnos nem mindent pontoz a rendszer. Lehet, hogy pl. nem sebzel sokat, de a folyamatos tűzesőddel nyugtalanítod az ellenfelet, plusz ott vannak a gyújtások, amiből azért jó sebzés is kijöhet. Nekem ugyan nincs amerikai rombolóm, de szovjettel főleg az ágyúk játszanak. Én itt azt tapasztalom, hogy 1:1 rombolónál minden % és skill számít az ágyúknál, túlélésnél. Itt általában mérlegel az ember, lőjek rá torpedót? Ha átváltok, célzok, akár 2-3 ágyú szalvónyi időt is vesztek. A torpedóm esetleg betalál, ő rögtön meghal, de esetleg én is, amíg a torpedóra figyeltem. Ha inkább pontosan nagy tűzgyorsasággal lövöm, modulokat veszt, lassul, kigyullad, talán érdemesebb ilyenkor leszarni a torpedókat, ő próbálkozzon csak, látni ha erre készül. +Általában én is a füstre esküszöm, de a szovjet ágon felső tierben bejön az életerő gyógyítás, és ha rombolókkal harcolsz, az felbecsülhetetlen, az itt szerzett sebeket visszagyógyítod. (Nem is arra való, hogy cirkálónak ugorj neki, és pillanatok alatt óriási sebzéseket benyelj, bár a Khaba már némi páncéllal is rendelkezik :) ) Persze cserébe nincs füst, szar ügy, de esetleg lehet társulni "füstös" rombolóval.
Egyébként ha amerikai rombolóval akadok össze, a szovjet azért többnyire megeszi. A szovjet lövedék sokkal gyorsabb, laposabb, ezért középtávolról le lehet az amcsikat véreztetni. Teljesen közelről ez már nem annyira egyértelmű, de ha van HP töltőm, akkor azt is többnyire nyerem.

A kapitányi skillek sajnos szarul vannak megcsinálva szerintem, persze értem én, hogy kell nekik a bevétel az újraskillezésből :), de ez azért eléggé korlátozza az embert. Én valahogy úgy csináltam volna meg, hogy bármikor átskillezhetsz, és rövid ideig lenne egy büntető %, de nem vészes, 10-20% körüli, ami pár csata után megszűnne ("a kapitány újra felidézi a tanultakat"). Vagy lehetne egy kapitánynak max 1-2 +skill beálítása, amit váltogathatna. Mert bár a WG szempontjából érthető hogy így van, de abszolút irreális, hogy a kapitány csak valutáért emlékezik :) Na jó, van már kapitányi elit XP is erre, de ez azoknak jó, akiknek már több 19-es kapitánya van és ömlik az elit xp (de még ekkor is kényelmetlen újra beállítani mindent, megjegyezhetne egy-két template-et a program).

Bár egyébként néha úgy érzem, valahogy mégis pontozza a rendszer, ha teszel a győzelemért, és nem sebzel sokat. Itt van egy szakaszos Tashkent játék, ahol kevés a sebzés, de próbáltunk nyerni-támogatni a csapatot, szóval valamiért viszonylag sok alap XP-t is adott a game. (csak egy foglalás van benne)



Mellékletek:
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Mcarthur73, leopardusz, Jaszon

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
6 éve 5 hónapja - 6 éve 5 hónapja #47243 Írta: leopardusz
leopardusz válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Na ja, én 30.000et sebeztem akkor mégis ott voltam az ötödik helyen, te 40et az első helyen... Pedig csatahajóval jóval 100 fölött kell teljesiteni ilyesmihez.

Amúgy azok a mocsok ruszki DDk tényleg op ágyúplatformok :dry: :P látszik h saját hajók. A lövedékeik hatalmasan gyorsak, pillanatok alatt célban is vannak, lapos szögben mennek, hatalmasakat sebeznek. Látom a Schorssal is, mit jelent ruszki hajót használni (erre mondtam, h várom már az op ruszki csatahajókat... :lol: ).
Az amcsi DDk olyan magasról ejtik le a lövedéket h 5 km felett tényleg nem lehet már tűzpárbajt vivni más rombolóval, még japánnal sem, mert hiába van a fölényes tűzgyorsaság, a lövedékek több mint fele egy szögben haladó rombolót már nem tud eltalálni. Sztem még a japán romboló is szétveri, hiszen annak is pontosak a lövedékei, gyorsak s laposan érkeznek. Egy ruszki darabról nem is beszélve.
Mikor csatahajót lövök a Flecsivel, félórát állok és nézem, ahogy a lövedékek sora csak lebeg a hajó fölött és le nem esik, az istennek se... :angry: :sick:
Uh amint megvan a pont, erre is torpedótöltés gyorsitó lesz, de nem baj, szeretem a törpöket... :lol:
Utolsó szerkesztés: 6 éve 5 hónapja leopardusz által.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Rallyefan81, BigaC, Jaszon

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
6 éve 4 hónapja #47267 Írta: metalrobi
metalrobi válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Ha annyira OP lenne a ruszki DD, mindenki azzal menne. Meg van az ellenszerük, sárkány ellen sárkányfű :)
Máshogy harcolunk radaros, hydrós, és ezekkel nem rendelkező hajó ellen. Talán pont azért tartom a Gearinget a legjobb 10-es DD-nek, mert több játékstílusban, szerepkörben is jó.
A nagy távon magas röppályás lövedék pedig azért nem zavar, mert nem lövök messzire, ez nem csatahajó :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: leopardusz

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
6 éve 4 hónapja #47269 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
természetesen nem OP.. legalábbis gyakran kerül olyan helyzetbe is, ahol nem az :)
pl. nemrég volt Epicenter pálya és Kievvel voltam.. itt a taktika és a csapat azt kívánja, hogy a rombik legyenek minél jobban középen, foglalják el és tartsák, de a Kievvel és más szovjet rombolókkal az ilyen felállásnál a legszarabb spot táv miatt hamar vége a dalnak, főleg ha van pár radaros cirkáló is az ellenfélnél. másrészről a szovjet rombik nagy előnye még a végsebesség (zászlóval-turbóval akár 47-48 csomóval mennek), amit az epicenter közepén nem nagyon lehet kihasználni.
tier 7-8-tól ők inkább támogató-zavarkeltő ultrakönnyű-cirkálók és úgy is kell velük játszani. ezt persze sokan nem értik, és azonnal cap-ra szólítják őket, ami nem az erősségük (olyan is van, hogy kevés 1-2 csak a romboló, ilyenkor nincs is más lehetőség, kell a spot-foglalás). Tashkent az összes skillel 15km-re is ellő, és talál is, őt eltalálni ilyen távból szinte lehetetlen, ha teljes sebességgel repeszt kis irányváltásokkal.
egyébként az amerikai rombolók azért jól ismerik a szovjetek hátrányait-előnyeit, és sok bosszúságot tudnak okozni :) pl. spotolnak, hogy én még ne lássam őket, és rámhívnak 1-2 ügyes cirkálót :)
majd lehet, hogy el is kezdem az amerikai ágat, de előszőr a 2. szovjet és a német fát viszem végig, a japán már egy ideje megvan, kis csalódással a Shimát illetően :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: leopardusz, Jaszon

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
6 éve 4 hónapja #47271 Írta: metalrobi
metalrobi válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Valóban sokan nem tudják, hogy melyik DD milyen szerepben jó, és ezzel sok reportot össze lehet szedni :).
Egyébként amcsi/német DD-vel jól lehet vadászni az oroszokra, csak ki kell várni, amíg olyan helyzetbe kerül, amikor felfedheted magad. Közelharcban a mozgékonyságot kihasználva nagy esély van a levadászásukra, főleg, ha a korábbi spot miatt nem full HP-s az orosz :).
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Jaszon

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
6 éve 2 hónapja #50353 Írta: Gizmo
Gizmo válaszolt a következő témában: Amerikai rombolók
Sziasztok!

A Farragut kapitányának milyen skill fát ajánlanátok?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.308 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.