Minden, ami nem a játékkal kapcsolatos...

Steel Ocean

  • vcsaba1968
  • Látogató
  • Látogató
8 éve 4 hónapja - 8 éve 4 hónapja #9446 Írta: vcsaba1968
vcsaba1968 válaszolt a következő témában: Steel Ocean
Ép ez a baj vele. A kinaiak össze csipegetnek mindent inen-onan/lopnak :) /aztán összerakják. Csak a végeredmény az,hogy igen-igen csak nem az igazi.
Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja vcsaba1968 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #9448 Írta: Doktoruur
Doktoruur válaszolt a következő témában: Steel Ocean

vcsaba1968 írta: Ép ez a baj vele. A kinaiak össze csipegetnek mindent inen-onan/lopnak :) /aztán összerakják. Csak a végeredmény az,hogy igen-igen csak nem az igazi.


Ez igaz Csaba! Viszont ez sem jó. Mert itt meg az megy, hogy ami jó, azt elcseszik (lásd: Csatahajók). Nevetséges, hogy lassan egy BB-nek egy másik csatahajó ellen van esélye. A DD fossá torpedózza, mert van neki végtelen, a cirkáló porig égeti, mert minden második salvo gyújt. Ellenben te sebzel bele 6-7k-t 5 találatból....

Nézd meg mit tett fel Nas. 7 citadella és "csak" 100k sebzés. Röhej!
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vcsaba1968, Szete58

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #9450 Írta: Trucker39
Trucker39 válaszolt a következő témában: Steel Ocean

vcsaba1968 írta: Ép ez a baj vele. A kinaiak össze csipegetnek mindent inen-onan/lopnak :) /aztán összerakják. Csak a végeredmény az,hogy igen-igen csak nem az igazi.


Épp ezért jártam utána a dolgoknak, úgy gondolom elég alaposan. Ne csak az előítéletek alapján döntsem el, hogy tetszik vagy nem.

Amúgy biztosan feltűnt, hogy bizony az orosz fejlesztők is innen-onnan csipegetnek. Nincs ezzel semmi probléma. Az ügyvédeknek is kell munkát adni.

Nekem sem tetszik, annyira, ami a WoWs csatákban gyakran zajlik. Van aki emlékszik rá talán, már az első nyílt béta óta panaszkodok (visszalehet keresni amúgy) a rombolók végtelen torpedó spam-ja miatt. Azóta sem történt semmi előrelépés ezzel kapcsolatban. Nagyjából azzal meg lett magyarázva, hogy úgy sem lő olyan sokat egy csata alatt el egy romboló. Ugyanakkor meg észre kell(ene) venni, hogy a hordozóbak meg igencsak korlátozott a bevethető repülő létszáma.

Azért nem fenékig tejfel a csatahajók élete a SO-ban sem. Igen erősen kell tartani a tengeralattjáróktól, hiszen semmiféle fegyverzete nincs ellene a csatahajóknak. Kellene támaszkodnia a csapatban lévő rombolókra, de sajnos nem lehet, mert azok mindenáron csatahajót meg hordozót akarnak lőni maguknak. Egyszerűen nem akar nekik leesni, hogy nem ez a dolguk ebben a játékban. Itt számukra a főcsapás a tengeralattjárók kiiktatása a játékból. Máris túl sokszor láttam olyat, hogy a rombolók messze elkerülik őket. Utána meg csodálkoznak hogy vesztettünk, meg szar a játék. Nem szar az, csak meg kéne tanulni a szerepeket. Láttam olyat is(nem messze a csatahajómtól történt), hogy a birka rombolója megpróbálta kilőni a hordozónkat. Persze a hordozó lazán kiszedte a másodlagos fegyverzetével. Csata végéig ugatott a romboló kapitány, hogy micsoda csalás volt. Amúgy ha nem szedte volna ki a CV, én szedtem volna ki másodlagossal. Az első sorozatot elbaltáztam, mert nem fordultam rá megfelelő szögben. A másodlagos csak bizonyos szögek alatt hatékony fegyver, mivel nem tornyokban vannak elhelyezve, így korlátozott a kitéríthetőségük.

Visszatérve a csatahajó kérdésre. Nagyon komoly ellenfél a hordozó is. A légvédelmi gépágyúk működnek csak automatikusan, a légvédelmi ágyúkat viszont manuálisan kell üzemeltetni. Voltam olyan csatában, ahol a hordozó csak engem támadott 3 szakasszal és bizony itt a bombázók nem viccelnek. Nem úgy mint a WoWs-ban, hogy csak csalinak jók. Kaptam egy emberes bombatámadást, mert a torpedó bombázókra figyeltem. Azok közül majdnem mindet leszedtem, ekkor jött a másik bombatámadás és a csatahajómnak annyi lett.
Azt meg sem merem említeni, hogy a másik Kaiser a csapatban még könnyebb ellenfél volt a hordozónak. Megállt egy helyben és úgy pufogtatott a légvédelemmel. Nagyjából sejthető, mi lett a végeredmény.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #9452 Írta: tyer82
tyer82 válaszolt a következő témában: Steel Ocean
Az írásotok alapján engem is egyre jobban izgat a játék :) Amiket leírtatok, én is ezt látom hibának a Wows-ban (itt a torpedó az atya úristen, a valóságban a hordozókon pl. több volt a zuhanó bombázó,mert azok eredményesebbek voltak), valamint érdekes, hogy egy BB-n a 127 mm-es másodlagos lövegnek 5 km a lőtáv, míg egy rombolón ugyan ekkora kaliberű lövegnek 10 km is megvan... A folyamatos kigyújtás szintén vicc, egy full acél monstrumon mi gyulladna ki egy repesz-romboló lövedéktől? Ez a lövedék fajta roncsolásra való, nem gyújtásra (egy CV-n látom egyedül esélyesnek, mivel ott a fedélzet tele van bombákkal, repülő üzemanyaggal stb.)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
  • Látogató
  • Látogató
8 éve 4 hónapja #9453 Írta: cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13
cefd97f85c66db05576e7ec76e55ac13 válaszolt a következő témában: Steel Ocean
Most hogy elkezdtem foglalkozni a hajók elemzésével és a történetükkel, azért a full acél monstrumon is van bőven minek meggyulladnia. Nem véletlenül mondják hogy a hajókon a tűz a legnagyobb ellenség. Elég ha csak a másodlagos és a légvédelmi löveget tartalék lőszereire gondolsz amit nem a lőszerraktárban tárolnak éppen, vagy hibás konstrukció, mint az egyik lehetséges ok a HMS Hood megsemmisülésére, vagy a hajón szolgáló felderítő és tűzvezérlő repülő és annak üzemanyaga, stb...


Az Alaska csatacirkáló egyik Boforsát töltötték be a kezelők a 4 lőszert tartalmazó tárakkal. Látható a töltési folyamatnál leírt megvezető rész is. A lőszerek HE-T/SD, azaz nagy robbanóerejű, nyomjelzős és önmegsemmisítő típusúak


A 40 mm-es lövedékek tisztítása és zsírozása 1944 decemberében. A műveletre azért volt szükség, hogy minél simábban (elakadásmentesen) távozzanak a


A kivetőtölteteket kézzel vitték a tengerészek. Egy töltet tömege meghaladta az 50 kg-ot


Forrás: techstory.blog.hu/

De szerintem is a wows jelenleg patchről patchre romlik...

Visszatérve az SO-ra:
Az éjszakai csata engem is megfogott, már csak a fjordos balhé vagy valami sziget elfoglalásos balhé az ami hiányzik és teljes lenne a boldogság.
De persze kérdéses hogy az MM mennyire van rendben, meg hogy a sebzések mennyire rng alapúak. Ugyanis számomra ez a kettő az ami jelenleg csalódás a wows-ban.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #9454 Írta: Vogi
Vogi válaszolt a következő témában: Steel Ocean
Üdv!

Előrebocsátom nem vagyok egy nagy fórumozó, viszont rendszeresen olvasgatom az oldalt. A WG termékekkel és a War Thunderrel gyakorlatilag open beta óta toltam, ezekből mára a WoWs és a WT maradt, WoWp pár hónap volt, WoT 3 év, a WT meg véleményem szerint elég rossz irányba halad sajnos, így részben azt is jegeltem jelenleg.

Az Steel Oceanról korábban pár /talán három/ videót láttam, ami alapján meg is ítéltem magamban, hogy na ez elég gagyi valami lesz. Ezután 3 napja Trucker39 írása eszembe juttatta, hogy jaaa van ilyen is. Letöltöttem gyakorlatilag 0 elvárással+felkészített idegekkel a random csapattársak irányába az első pár /illetve a többi/ szinten.

Tréning alatt kicsit furcsán néztem a grafikát/maxon/+utána is, de lassan hozzászokott a szemem, irány az első csata, ping 110-160 között, 4 kék csapattárs, ebből 1 tesztelte rajtam gyorsan a torpedóit, no problem. Szépen átküzdöttem magam az első szinten, majd sorban kipróbálva az összes típust, megállapítva, hogy az anyahajó és a tengeralattjáró egyenlőre nem az én világom.

Jelenleg Lv3-nál járok Florida és Helgoland amit tesztelgetek, egész tűrhető csaták, bár lehet csak mázli, tudom, hogy az újdonság varázsa meg minden, de egyenlőre leköt a sok új biszbasz amit bepakoltak a játékba, majd pár száz csata után, magasabb szinten kiderül, hogy áll össze az egész.

Megállapítás: öcsém ezek úgy lenyúlták a WoT-ot, hogy lehet van benne lehetőség, legalábbis amíg a WG el nem kezdi a gyakorlatilag nála már meglévő dolgokat beépíteni a saját játékába, a meglévő hibák javításán meg elgondolkoznak.

Szerintem pár próbát megér, amíg az ember rá nem érez+be nem jut egy olyan csatába, ahol mindét fél játékosai próbálják az csinálni ami a dolguk lenne, aztán, ha nem jön be max uninstall.

Amúgy itt végre nincs az, hogy jön egy HE sorozat a csatahajóra a rombolóról és kigyullad mint egy szalmakazal, illetve ha valami kis kaliberű csúzlival lövöldözünk rá, akkor a nyilvánvaló 0 eredmény mellett, bizony felszólnak a tüzérek, hogy picit vastag az a páncél azon a böszme nagy vasdarabon ott szemben.

A sonarfreq szerintem azt jelzi, milyen gyakran küld jelet, azaz próbálja pingelni/jobb nem jutott eszembe/ a víz alatt lévő tengeralattjárókat, tehát milyen gyakran frissíti a helyzetét, fedezi fel.

A resilience lövésem nincs mit takarhat itt, de még utalást sem találtam rá sehol.

Amúgy arról van adat, hogy kb. mennyi lehet a játékos állomány /bár lehet korai még/ ?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.264 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.