Minden, ami nem a játékkal kapcsolatos...

Dühöngő

Több
8 éve 4 hónapja - 8 éve 4 hónapja #32318 Írta: kg1003
kg1003 válaszolt a következő témában: Dühöngő

Ebben nagyon egyetértünk, jóval kiegyensúlyozottabb mint a WoT, azzal h nincs benne az az átok goldlőszer, az az intézményesített csalás... :angry: . S a hajók sem annyira eltérőek, mint ott, bár ez már annyira nem gond sztem ott se, mindegyiknek megvan a megfelelő feladatköre.

Csalás vagy sem, megengedett. Aki megteheti és meg is akarja, az megy - akár - veszteséges köröket, az eredményesség érdekében. De! A II. világháborús - 30-as években fejlesztett - tankot összeteszi egy 50-es 60-as években fejlesztettel. Ami gyorsabb, nagyobbat sebez, jobb a páncélja, hp-je is van. És goldot lő, másfélszer annyit mint a másik. Ezekkel nyilván op játékosok - napi 8-10 óra játékkal a hátuk mögött - játszanak. Plusz már jelentős mennyiségű csalást is sikerült kifejleszteni. Remélem itt nem nagyon jelennek meg ilyenek. Bár a minap felmerült egyik topikban, amit én is tapasztaltam. Ha a sziget mögé nem tudok belőni a hegy miatt, akkor a sziget mögött álló hogyan tud engem lőni?
Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja kg1003 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja - 8 éve 4 hónapja #32320 Írta: Hipper23
Hipper23 válaszolt a következő témában: Dühöngő

kg1003 írta: Ha a sziget mögé nem tudok belőni a hegy miatt, akkor a sziget mögött álló hogyan tud engem lőni?


Ha arra gondolsz, hogy te spotolva vagy ő meg nem ezért te nem bírod rávenni az ágyúidat, hogy olyan szögben lőjenek, amilyenben a sziget mögé beesik a lövedék az tényleg gáz. Kb. annyira mint a füstből való lövöldözés :D Mert hát aki füstben van az nem lát ki belőle mint ahogy mi se be... jaja persze megkapja rádión a lőelemeket és vakon pontosan lő az akkori technikával...

Ha meg mindketten spotolva vagytok, akkor lehet, hogy a te ágyúd nem képes olyan szögben lőni, hogy belőjön a sziget mögé, ez még elképzelhető.

Ám mint tudjuk a valóság és a WOWS virtuális valósága nem nagyon van köszönőviszonyban, de hát ez jól is van így. Pl. lenne itt nagy sírás, ha nem húzná be a játék a lövedékeket a célpontra, de mondjuk nehéz is 2D-ben 10 km-re célozni :)
Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Hipper23 által.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: kg1003

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #32326 Írta: Szete58
Szete58 válaszolt a következő témában: Dühöngő

Hipper23 írta: ...jaja persze megkapja rádión a lőelemeket és vakon pontosan lő az akkori technikával...


Boldog emlékű úrfikoromban világháborús szovjet technikára, 82 mm-es aknavetőre kaptam kiképzést. A táborfalvai lőtéri éleslövészeten a vezérvetőnk első lövésével telibe kaptuk a 3000 méterre lévő 1 köbméteres beton célkockát, s a szakasz többi lövése is a célponttól számítva 10 méter átmérőjű körön belül csapódott be... max. lőtávra lőttünk, természetesen vakon, lőelemekkel számolva - az igaz, hogy előfelvételisekként, matematikus, fizikus szakra felvett élsakkozókkal futottunk ki a pályára, akik a kiképzés első napjaiban elhajigálták a lőelemtáblákat, és előkapták a zsebszámológépeiket, amiken annyi gomb volt, hogy én a felükről sem tudtam azt, hogy micsoda, oszt azzal számoltak röppályát, irányt, szelet meg mittudoménmégmit... lényeg ami a lényeg: lövészet után mehettünk három nap jutalomszabira... :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: leopardusz, llw99

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #32327 Írta: Wiggin
Wiggin válaszolt a következő témában: Dühöngő
talán a sziget felépítése nem engedte, hogy oda betalálj, meg a két hajó mozgása is egy befolyásoló szempont.
De ahogy észrevettem, a WG egyre lustább, nem foglalkoznak a játékosok játékélményével.
Sőt, már ott tartunk, hogy ha a játékos csatázni szeretne, menjen csak ki maga a hadszintérre...
Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #32328 Írta: metalrobi
metalrobi válaszolt a következő témában: Dühöngő
Olyat én is tapasztaltam, hogy beáll a Himalája túloldalára, kilövi a skúlót a sztratoszféráfa, és visszapottyan rám. Néztem is, hogy ezt meg hogy...
Meg olyat is, hogy 1 DD volt a füstben, senki más a közelben. Csórikám vígan soroz, én meg nem szpotolom őt miközben a füst mellett megyek el. A térképen megszámoltam, hogy az összes többi ellen bőven szpot távon kívül volt.
Viszont én azért voltam már sokszor csíter, mert rombolóra 5-6km-ről ellőttem az első löveget, megvártam míg befordul és megkapta a többit, majd süllyedt.
Videón láttam, hogy van olyan aim mod, mely megmutatja egy kis folttal, hogy hova lőjj, mint ahogy a torpedónál is van.

Ha a WoWs alapján lett volna a történelem, akkor:
- A hajók a T szárába rendeződtek volna, nem a felső részébe
- Nem a jól manőverezhető nyílt vízre mentek volna, hanem sziget mögül tilitoliztak volna.
- A hajók lőtávja a fele lett volna
- Csak bőven lőtávon belül észlelték volna egymást, akkor is a kis motorcsónakok, nem ám a BB-k magas árbocából a megfigyelők
- Törekedtek volna a közép kaliberre, mert az overpen nem azt jelenti, hogy belül rongál és a másik oldalon hatalmas lyukat hagy a lövedék
- DD-k nem 500-1500 méterről torpedóztak volna, hanem a Földközi-tengerről a Csendes-óceánra. Sőt, BB-k sem lettek volna, mert 10 DD 150 torpedóval mindent kitakarít (7km-ről, mert a vak BB magas árbocából ugye nem lehet addig ellátni), a szivarokat pedig az alkesz megfigyelők már csak akkor
veszik észre amikor beköszönnek

Nyilván egy játék sose lesz olyan, mint a valóság. Inkább az "érdekességek" amik bosszantóak. Ebből jóval több van a WoT-ban, azt jegelem is már 1 éve, pedig Isten lássa lelkemet, még prém tankot is vettem meg goldot, hátha a WG-nél jobban fognak szeretni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #32334 Írta: leopardusz
leopardusz válaszolt a következő témában: Dühöngő
Ne, lobbizni a WGnél sosem árt :silly:

ha igazi szimulátor lenne a Ws, pl egy világháboru előtti hadihajókkal, ala Port Arthur mondjuk, a hajótüzérség lövedékeinek 1-2 százaléka találna csak... gondolom a szárazföldi, a partvédő ütegek pár százalékkal nagyobb találati aránnyal dolgoznának. ehhez képest nincs mit panaszkodnunk... :whistle:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.444 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.