Minden, ami nem a játékkal kapcsolatos...

Dühöngő

  • vcsaba1968
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 2 hónapja #17082 Írta: vcsaba1968
vcsaba1968 válaszolt a következő témában: Dühöngő
más téma: elcsesztem







sajnos a döntö pillanatban sikeresen fenakadtam a szigeten jo szokásom szerint.Nem azt mondom biztosan nyertünk volna de lett volna még esélyünk.(érdekes modon az auto kikerülés csak akor megy amikor nem kell,amikor kéne...) wowreplays.com/Home/Replay/2132
Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #17083 Írta: Neutra
Neutra válaszolt a következő témában: Dühöngő
Kevés szó esik róla, de érdemes tájékozódni a youtube-on is a hajókat illetően mielőtt használni kezdi az ember. Elég sok gameplay videó van. Persze a szerencsén ez önmagában nem segít, se a birka csapaton.

Nagyon sok múlik azon hogy ki milyen jól céloz, kalkulál fejben előre a hajók várható mozgásával. Ami pedig szintén fontos az eredményesség (solo és csapat) szempontjából hogy milyen gyakran ellenőrzi a térképet, a többi ellenséges hajó vonulását, esélyeit stb. Ezen ha tetszik ha nem, legalább annyi múlik mint hogy kinek milyen a hajója vagy milyen szerencsés a találatokat illetően.

Érdemes megnézni pár netes videót, sok játékos szinte többet foglalkozik a hajója forgatásával hogy ne adjon lehetőséget citadellára, valamint a térképpel (ne adj isten kommunikációval a flottán belül, már ha van kivel ugye) mint a célkereszttel és a töltési idő bámulásával. Látni pár gamert akik úgy lőnek hogy az ágyúk elsütése után nem is figyelik a lövedékek repülését se a találatot, hanem addig totál mást csinál. Ez néha nehéz, mert jó nézni a zsíros citadellákat, de sajna csőlátást okoz :D Ehhez valószínűleg nem 1-2ezer csata kell mondjuk :P

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • vcsaba1968
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 2 hónapja #17084 Írta: vcsaba1968
vcsaba1968 válaszolt a következő témában: Dühöngő
persze hamem aimbot

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • vcsaba1968
  • Látogató
  • Látogató
9 éve 2 hónapja #17085 Írta: vcsaba1968
vcsaba1968 válaszolt a következő témában: Dühöngő

enyit a mai naprol
Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja - 9 éve 2 hónapja #17086 Írta: Benign_Wolf33
Benign_Wolf33 válaszolt a következő témában: Dühöngő
VonKurz, attól hogy lírai módon indokolsz valamit, az nem lesz igazabb.
Mert akkor azt is magyarázd meg líraian, hogy Pl. a WG miért küzd elhivatottan a Warpack ellen és miért nem 60% a winratje az Imperator Nikolai I-nek, hisz mi érdeke lenne ezeket hagyni a WG-nek...?
A gondolatmeneted kiinduló pontja szerint, ilyeneknek sem kéne előfordulni, ami igaz is lenne, ez tény, csak a valóság mégse ezt tükrözi, amúgy nem egy megterhelő dolog az RNG állítása a játékban. Nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. Igaz hogy tudatlan játékosok rendszeresen valótlan dolgokat hisznek, de ezt nem lehet mindenre ráhúzni és amit állítottam nem newbieként állítottam (akkoriban ilyeneket nem is vettem észre, lehet hogy rámondtam volna, hogy szarul lő a Kongó, de már biztos vagyok benne, hogy mit kell nagy valószínűséggel meglőnie).
És mondjuk minap volt hogy 7 találatból nem sebeztem semmit egy Isokazéra és azt se arra fognám, hogy szar a Kongó, csak az pont olyan szituáció volt, hogy nagyon feltűnt a szar RNG, a csapattársat kellett volna megmentenem, többen is nézték, hogy 7-ből 0-át sebzett a Kongó rombolón és amúgy is nevetségesen körbe is lőtte, kb. olyan valószínűtlenül mint a 0 dmg 7 találatból, ennyire azért nem szar a Kongó (se).
Utolsó szerkesztés: 9 éve 2 hónapja Benign_Wolf33 által.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 2 hónapja #17092 Írta: BigaC
BigaC válaszolt a következő témában: Dühöngő
gyerekek, én tényleg 6 éve játékfejlesztésben dolgozom, és úgy gondolom itt vonKurz-nak van igaza. egyszerűen nem éri meg a kockázat. ha tényleg van csalás, ennyi játékos előtt nem lehet túl sokáig titokban tartani, és ha egy ilyen kiderül, nem csak a játék, hanem az egész cég lehúzhatja a rolót.
az, hogy fluktuál a teljesítményünk néha, én a patch-ek számlájára írom. van ugye pár hajónk, melyeket sok játék után ösztönösen használunk, tudjuk hogy kell vele lőni. majd jön egy patch, ami elfelejti megjegyezni, hogy a röppálya kicsit magasabb lett, a szórás kicsit esetleg több lett, aztán meglepve érezzük, hogy elfelejtettünk lőni. persze nem felejtettünk el, csak az adott hajót újra kell kicsit tanulni.
számomra sokkal idegesítőbb, hogy csalásra modok által egyáltalán lehetőség van.
egy single player játékba rakjanak annyi csalást, amennyi jólesik, de MMO-ba még a lehetőségét sem szabadna megengedni.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: vonKurz, Szete58

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.499 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.